Żadnemu innemu uczniowi nie muszę płacić za współpracę

Przemek pokazał, że stać go na dobre zachowanie. Nie powinienem mu już dłużej płacić. – Im dłużej o tym myślał, tym bardziej się na siebie złościł. Postanowił zmienić warunki umowy. Gdy następnego dnia chłopiec przyszedł odebrać swoje karty, nauczyciel powiedział: „Przemku, nie sądzę, abyśmy musieli jeszcze to robić. Pokazałeś, że wiesz, jak współpracować”.  Nie ma mowy! – odparł chłopiec. – Jeżeli nie dostanę kart, nic z tego. – Przemek przestał współpracować, gdy tylko nagrody zostały wstrzymane. Gdy proponujemy dzieciom łapówki lub nagrody specjalne w zamian za współpracę, to tak naprawdę mówimy poprzez nasze działania, że oczekujemy ich współpracy dopiero wtedy, gdy Im zapłacimy. Gdy proponujemy dzieciom łapówki lub nagrody specjalne w zamian za współpracę, to tak naprawdę mówimy poprzez nasze działania, że oczekujemy ich współpracy dopiero wtedy, gdy im zapłacimy. Tak właśnie myślał Przemek. Łapówki i nagrody specjalne są kolejną formą ruchomych granic.

Witam, mam na imię Ambrozja i bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Poruszane tutaj tematy na pewno Cię zainteresują, więc już teraz serdecznie zapraszam Cię do lektury 🙂
error: Content is protected !!