NIE TYLKO PODRĘCZNIKI

Już nie wystarczą podrę­czniki, pomoce naukowe, zeszyty i długopisy. Trzeba zapewnić uczniowi jak najszerszy dostęp do informacji. Sprawą najważniejszą będzie sposób wykorzystywania technologii. Musi być traktowana jako integralny składnik programu nauczania i procesów uczenia się. Można więc stosować komputer jako maszynę do pisania, przygotowania grafiki, po­szukiwania potrzebnych informacji na zasadzie hipertekstu, rozwiązywania problemów matematycznych. Technologia umożliwia natychmiastową wymianę informacji między klasami, jak i pojedynczymi uczniami, przetwarzanie informacji znajdującej się w różnej postaci: druk, ilustracje, fotografie, wideo, film, animacje, grafika i hipermedia. W tym nowym świecie informacji trady­cyjne środki przekazu: książki, periodyki, gazety nie pójdą w odstawkę.

Witam, mam na imię Ambrozja i bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Poruszane tutaj tematy na pewno Cię zainteresują, więc już teraz serdecznie zapraszam Cię do lektury 🙂
error: Content is protected !!