ODRZUCONE MOŻLIWOŚCI

Nauczyciele często myśleli 0 uczniach, jak o sobie samym w ich wieku.W takim nauczaniu odrzuca się możliwość, że percepcja uczniów może być zupełnie inna niż nauczycieli. Prawdopodobnie większość uczniów nie była gotowa uczyć się w ten sposób fizyki.Z powyższych rozważań można by wyciągnąć następujące wnioski:    Łatwość w rozwiązywaniu standardowych problemów ilościowych nie stanowi odpowiedniego kryterium rozumienia istoty zjawisk. Ważną sprawąjest jakościowe rozumowanie. Poza nim nie można osiągnąć funkcjo­nalnego rozumienia fizyki, jak i stosowania odpowiednich pojęć i zasad w sytuacjach poprzednio niespotykanych.

Witam, mam na imię Ambrozja i bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Poruszane tutaj tematy na pewno Cię zainteresują, więc już teraz serdecznie zapraszam Cię do lektury 🙂
error: Content is protected !!