RZECZYWISTOŚĆ WIRTUALNA

Rzeczywistość wirtualna nie tylko trafi do wideo czy gier komputero¬wych, ale zostanie wmontowana do procesów uczenia się, choćby takich przedmiotów, jak: matematyka, geografia, historia. Korzystając z trójwy¬miarowej grafiki na lekcji geometrii, można będzie doświadczyć radości płynącej z nauki tego przedmiotu. Na lekcji geografii można będzie odwiedzić odległy kraj, poznać jego właściwości naturalne, krajobraz itp. dzięki rzeczywistości wirtualnej i hologramom, odbyć konferencję wirtualną z mieszkańcami tego kraju, dowiedzieć się o ich życiu. Wideokonferencje będą mogły być wykorzystywane przez uczniów z różnych krajów pracujących nad wspólnym projektem badawczym, by np. porozmawiać z ekspertem, który może odpowiedzieć na interesujące nas pytania. Zamiast rozmawiać, będzie można coś pokazać drugiej osobie, choćby bardzo od nas oddalonej w czasie i przestrzeni.

Witam, mam na imię Ambrozja i bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Poruszane tutaj tematy na pewno Cię zainteresują, więc już teraz serdecznie zapraszam Cię do lektury 🙂
error: Content is protected !!